مشکل مدرسه برای ساکنین مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 142
نویسنده : omid

خبرگزاری ایسنا از کمبود فضای آموزشی برای پروژه مسکونی مسکن مهر می نویسد. طی گفتگویی که در رابطه با مسکن مهر البرز انجام شده است، فضای آموزشی برای پروژه مسکونی وجود ندارد و این مسئه برای ساکنین مسکن مهر می تواند مشکل ساز شود.

محمدرضا اسپرورین طی گفتگویی که در نشست مطبوعاتی آموزش و پرورش داشته است، به مشکل مدرسه برای خریداران مسکن مهر اشاره می کند. این نشست در روز 21 فروردین 95 اتفاق افتاده است و به بخشی از مشکلات ساکنین مسکن مهر اشاره می نماید.

وی به مصوبات موجود در رابطه با فضای آموزشی اشاره نمود و عنوان کرد مطابق با مصوبات انجام شده برای هر 200 واحد مسکونی باشد یک فضای آموزشی برای ساکنین منازل مسکونی در نظر گرفته شود تا مشکل تامین مدرسه برای ساکنین را نداشته باشیم

این مسئول اشاره کرد: تنها مشکل واحدهای مسکونی مسکن مهر نبود مدرسه و فضای آموزشی نمی باشد. بلکه سایر پروژه های انبوه سازی استان مانند شهرک سپهر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و برای رفع این مشکل باید چاره ای اندیشیده شود. مسئولان کشور باید تلاش کنند قبل از آنکه این مشکل به بحران تبدیل شود، برای آن چاره اندیشی نمایند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com